tisdag 23 juni 2009

Jag gjorde ett test...

Linneas personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.



Karriärer som skulle kunna passa Linnea:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.



Ett rätt bra test tycker jag det verkar som. :) Hyffsat nära såsom jag tror jag är iaf.....

1 kommentar:

  1. Hmm, låter lite likt den Linnea jag kommer ihåg!

    Tack för ditt inlägg och ursäkta att det tog ett tag för mig att svara.

    Det var roligt att få se din blogg och så hittade jag Amanda oxå!
    Så nu kommer jag att titta in närsom och se hur det är med dig.
    Det ska bli jätteskönt med lite norrland, har saknat naturen och utsikten lite. Här är det ju så platt.

    Kram.

    SvaraRadera